Siis ähh. Anteeksi taas kirjoittamattomuuteni. Ja kommentoimattomuuteni Olen mukamas kauhean kiireinen nyt töiden ja asunnon siistinä pitämisen lisäksi. (Kuka helvetti täällä asuu mun ja koiran lisäksi muka kun näin aiheuttaa sotkujakin?!) Tosin toi on myös vähän hassu huijausyritys koska oikeastaan mulla ei ole täällä kauheasti tekemistä, paitsi datata ja joskus vietän aikaani esim. Reetan kanssa. Reetan, joka on varsinkin nyt täällä, lähempänä sitä, asuessani osoittautunut mun pelastusarmeijaksi. Mitähän mä olen tässä viime aikoina tehnyt, hmm. Lauantaina kävin ulkona Reetan ja sen isosiskon ja isosiskon kaverin kanssa, oli hauskaa. Oli hauskaa myöskin kävellä baariin, joka on lauantaisin k24, näyttämättä papereita ja siis päästäkin sisään vaikka hello, ikää mulla on se 18 19pas ja päästiinpä vielä halvemmalla sisäänpääsymaksullakin! Miten niin poke sattui olemaan noiden tuttu... Ja no, itsehän en sinä iltana maksanut kuin yhden tupakka-askin ja juoman Amarillossa, koska no, mähän osaan säätää raha-asiat ihan parhaiten ja nyt tässä sitten eletään VÄHÄN säästölinjalla. Toivon mukaan kela saisi mahdollisimman pian päätettyä mun asumistuesta ja vielä päättää antaa sitä ja maksaakin pian, terveisin minä, jonka on määrä maksaa vuokra taas 9. päivä! Ja sitten hmm. Eilen kävin elokuvissa Reetan kanssa, Vain seksiä. En tykkää ollenkaan tosta suomennoksesta, tai siis, oikeasti. Friends with benefits = Vain seksiä. I don't think so. MUTTA Mila Kunis ja Justin Timberlake on erikseenkin niin tajuttoman kuumia ja ihania ja kaikkea, ja sitten vielä yhdessä?!?!?!? 

Toistaiseksi siis vietän aikaani  lähinnä a) yksin himassa tai siis koiran kanssa himassa koneella / lukien The Hostia (aloitin uudestaan, tää on niiiiiiiin hyvä) / tms. b) töissä c) Reetan kanssa. Ehkä pikku hiljaa saan tuttavapiiriäni laajennettua täälläkin osassa Suomea. Kyllähän mä tiedän täältä ihmisiä, parikin niistä vaan sattuu olemaan intissä ja tosiaan, TIEDÄN on tässä se avainsana. En niin hyvin niitä kumminkaan tiedä (vielä) että tulisi hengattua niiden kanssa muuten kuin Reetan kanssa juurikin esimerkiksi Amarillossa istuen.

Tänä viikonloppuna lukiosta tuttujen pitäisi tulla käymään tupareiden ja jälleennäkemisen merkeissä ja 5. päivä on sitten mun kaikista eniten suosikki-ihmisille (suosikeimmille?) tuparit / etkot. Sinä päivänä on Lahti2Ibiza-biletys ja Roundit, saa nähdä kumpaan mennään. Oon mietiskellyt kuumeisesti tarjottavia, tosin niitä tulee olemaan vähän tän mun raha-tilanteenkin takia. Ajattelin vähän mennä halpa skumppa, mansikoita ja sipsejä dippien kanssa -linjalla. Ehkä vaahtokarkkejakin, haha! Mitä sanotte?

Nyt kun luin tekstiä ja mietin Amarilloa niin tuli mieleen, onko kukaan teistä maistanut Amarillon Very Blue-drinkkiä? Tosi hyvää, kantsii koittaa varsinkin jos tykkää mustikoista! Ja hei muuten, antakaa mulle kirjavinkkejä! Koitan saada taas lukuinnostukseni päälle, koska oikeasti mä tykkään lukea ja olisi jotain muutakin tekemistä kuin vain kyhjöttää koneella esimerkiksi lukemassa blogeista muiden mageesta elämästä. Mutta nyt heiiiiiippahei, mun pitäisi olla jo mönkinyt peiton alle kirja ja koira kainalossa jotta jaksan huomenissa paistella taas hamppareita hurraa! Koitan lähipäivinä saada laiteltua jotain kuvia täältä mun ja Lillin poikamiesboksistakin. Ja vähän enemmän kertoa mun maailman menosta kuin tällaisellä pikapostauksella, jau!

PS. Tiedättekö bändistä nimeltä The Cab? Suosittelen tsekkaamaan niiden musiikkia. Olen täysin koukuttunut niiden uusimpaan levyyn (okei, tuli vissiinkin jo kesällä ulos...) Sen nimi on Symphony Soldier. I-HA-NAAAAAA musiikkia. Ei sillä, on The Kooksinkin uusin kova ja The Soundsin ja You Me At Sixin. Vitsi mä olen taas jäljessä joistain... Okei, siivosin mä kyllä viikonloppuna Backstreet Boysin, Spice Girlsin ja Britney Spearsinkin tahtiin. Ja Lilli muuten tykkää etenkin Wannabesta..