Viikossa ei ole ihan kauheasti tapahtunut kai. Perjantaina olin iltavuorossa töissä ja sen jälkeen teki kyllä mieli lähteä yhdellä käymään, vaikka lauantaina olikin töitä klo 12.. Lopuksi ostin sitten vain pari juomaa ja koitin sietää taas yhden koti-illan koiran kanssa.. Lauantaina töiden jälkeen menin Reetalle landelle yöksi koiran kanssa, syötiin (taas kerran) pizzaa, juotiin glögiä ja viiniä (yhdessä ja erikseen) ja chillailtiin. Sunnuntaina ajeltiin mun isän luokse kun pikkuveli(puoli) täytti 9 vuotta. Siltä reissulta myöskin mun asuntoon tuli kauan kaivattu valkoinen lampaantalja koiran nukkumapaikaksi, nyt opetellaan sitten kumpikin osapuoli siihen että koira nukkuu lattialla ja minä toivon mukaan vähemmän karvaisessa sängyssä. Sain silloin sunnuntaina lainata Reetan uutta hienoa Wht Momentin pipoa ja vooooi että. Mun on pakko saada sellainen, ja joululahjalistaani sen itseasiassa lisäsin, saa nähdä avaanko paketista sitten sellaisen jouluaattona vai hommaanko itse.. Tilasin itseasiassa Wht Momentin toisenlaisen pipon nyt ensiavuksi, tällaisen. Myöskin hetki sitten tilasin cdon.comista neljä Disney-leffaa ja Pitkä Kuuma Kesä-elokuvan, tänään aamupäivälenkiltä tullessa odottivat sitten kotona!!! Tosin niin odotti sähkölaskukin ehhh. Tilasin Kaunotar & Hirviö, Aladdin, Aristokatit ja Pocahontas -elokuvat, Pocahontas ja Aladdin tuli tässä jo illan mittaan katseltua... Pipo toivon mukaan saapuu huomenissa..

Ja siis ma & ti & ke menivät ihan hyvin töissä. Eilen vähän sähläsin töissä ja aika pian sen jälkeen pääsin lähtemään kotiin ja huomasin olevani tosi kiukkuinen, lähinnä itselleni, ja sitten se kiukkuisuus vain jatkui ja jatkui ja jatkui ja.... Saatatte arvata! Mutta en silti polttanut, jeeeeeeees. Harjasin koiran ja imuroin jonka jälkeen vissiinkin vain jumitin kunnes joskus tosi myöhään pääsin nukkumaan. Tänään oli sitten vapaapäivä, jesjesjes! Ekana juttuna aamulla näin kaverin humalassa 5:33 AM lähettämän viestin, jossa kertoi mm. ikävöivänsä mua. Awwws. Kävin koiran kanssa piiiiitkällä lenkillä ja kuvailinkin vähän. Sen jälkeen jumitin hyvän hetken kahvia juoden yhtä kirjaa, jonka toin Vantaalta muiden tavaroiden seassa. Olen jopa yllättynyt että tykkään kyseisestä kirjasta. Tai sitten vain ylipäätään lukeminen vie mua mennessään. Ihan miten vaan, sitten Reeta jo soittelikin että milloin olen kaupungissa. Siinä sitten aktivoiduin kirjan äärestä ja sain itseni kaupunkiin. Mentiin Hanko Sushiin, oli hyvää sushia! Ja mahtava ystävä kun Reeta sattuu olemaan, neiti oli ostanut mulle ylläriksi Mikki Hiiri- joulukalenterin! En edes tykkää suklaasta oikeastaan, mutta itseasiassa sen maku yllätti vähän kun avasin nyt illalla sen ensimmäisen luukun. Jaaaa no sitten kun pääsin kotiin laitoin Aladdinin pyörimään, lämmitin glögiä ja laitoin sekaan vähän punkkua ja kävin mun tiskivuoren kimppuun. Meni ihan mukaaaava hetki, mä kun fiksuna olen vaan kerännyt ja kerännyt tota tiskiä vissiinkin viikon ajan? En tiedä.. Mutta ihan sama, Disney ja glögi auttoi tekemään jutusta ihan mukavaa.

Mun piti ruveta lähettelemään teille kuvia. Eipä näy yhtäkään, Googlesta linkattujen kahden pipon kuvien lisäksi... No, ehkä mä parannan tässä. Voisin myöskin vähän parantaa tässä mun blogin sisällön järkevyydessä. Pelkkä tällainen "mitä tein tänään" -listaaminen jotenkin ärsyttää itseäni. MUTTA kirjoitan taas ensi viikolla joku päivä. Nauttikaa joulun odottamisesta ja glögistä ja kynttilöistä ja kaikesta muusta mukavasta! Ja ihan vinkkinä, ei yhden pikku mokauksen tarvitse pilata koko päivää, niin kuin mulla käy aina...

Ja vielä yksi juttu. Jos satutte tietämään jonkun ketä olisi kiinnostunut antamaan kodin pk-mäyräkoiralle, annattehan kyseiselle henkilölle Riihimäen eläinsuojelukeskus Onnentassun yhteystiedot. Sinne vietiin 22 pk-mäyräkoiraa tässä vähän aikaa sitten, osa etsii vieläkin kotia. On sekä narttuja ja uroksia. Koirilla ikää 1,5 - 7 vuotta ja kilttejä ja sosiaalisia kuulemma. Onnentassu laitteli tänään facebookiin sivuilleen kuvia joistain koirista. Meikäläinenkin vähän alkoi harkita pitäisikö vaatimukset lyhyestä karvasta + korkeudesta (tulevassa) toisessa koirassa perua, mäykyt on sen verran mukavia. (Isällä siis niitä kaks, ollut niitä ennenkin yksi joten vähän tuntemusta löytyy..)