Hyvin on sujunut taas blogin päivittely, jooooo-o. Anteeksi ihan kauheasti. EI sillä pari viime viikkoa meni niin pelkästään töissä, koiran kanssa ulkoilessa ja nukkuessa pimeysmasennusta pois, että ei mitään jakoa. Lupasin teille kuvia tästä läppäluukusta, koitan saada kuvia pienenneltyä joku päivä että laitan niitä. Ellen sitten odota vielä vähän pidempään kun saan joulukoristeet kaikki pistettyä...

Mä olen tässä nyt koittanut vähän parantaa elämänlaatuani ja lopettaa tupakoinnin ja opetella uudestaan alkoholin käytönkin. Ja siis tietenkin liikkua enemmän koiran kanssa, osittain senkin takia että toi mun kaikesta huolimatta lempparikarvapalloni on päässyt lihomaan, o-ou. Mutta siis savuttomuus sujunut melko helposti, ainoa vaikea kohta oli nyt viime la-ti aika kun kävin pk-seudulla kavereita moikkaamassa ja niistähän jokainen about polttaa ja nätisti nyt myönnän että sorruin! Mutta tästä se jatkuu taas.. Ja mitä alkoholin käyttöön tulee, pyrin olemaan nyt aika pitkään juomatta ja sitten opettelen siihen etten oikeasti ulos mentäessä tyhjennä sitä tiliä sinne baarin tilille, vaan riittää ihan hyvin ne muutamat juomat.

Isänpäiväviikonloppu meni nätisti iskällä, enhän mä nähnyt kuin vissiinkin yhtä kaveria sieltäpäin mutta eeei se mitään. Ja viime viikonloppu, tai siis lauantaista tiistaihin olin koiran kanssa äidin luona käymässä. Ennen kaikkea katsomassa vielä siellä olevia tavaroita läpi/mitä tarvitsi roudata tänne nurkkiin pyörimään, koska äitihän myy sen asunnon, koska lähtee Turkkiin töihin. Jänskää! Vielä siellä kyllä on mm. meikäläisen rakas punainen mummopyörä ja pari lyhtyä ajattelin vielä kähveltää omalle partsilleni... Moikkailin tosiaan mun rakkaita tyttöjä tai ainakin niin montaa kun oli mahdollisuus ja kerkesin ja käytiin niiden kanssa maanantaina leffassa katselemassa vähän vampyyreitä ja ihmissusia, eli siis Breaking Dawn part 1. En osaa päättää tykkäsinkö vai enkö.. Ja lisäksi kävin Tiksissä yökylässä yhden ihmisen luona. Siis miten ihmeessä tänä vuonna voi olla joku nuorehko (mies)henkilö joka on nähnyt "ehkä yhden jakson" Pasila-sarjaa?! IHAN OIKEASTI? Mä en ymmärrä. Saanko kutsua tässä kohtaa luopioksi, hahahah. Ei siis pahalla jollekin joka ei ko. sarjasta tykkää tms, mulle vain jotenkin käsittämätöntä. Ainiin ja sitten Mikaela-tyttöä, ketä melkein vuoden kävin hoitamassa, kävin myöskin moikkaamassa nopsakkaa kun ystäväni oli siellä nyt hoitajana. Ja syötyä tuli taas enemmän kuin tarpeeksi..

Eipä mulla muuta kai nyt. Ajattelin ett päätän jonkun päivän jolloin aina kirjoittelen teille kuulumisia, luultavasti joko "loogisesti" viikon eka päivä maanantai tai sunnuntai, jotta voisin sitten koko viikon jutut sepitellä.. Tai sitten joku vähän epäloogisempi mutta ajallisesti ehkä helpommin järjestettävissä kuten torstai? Mitä mieltä olette? Ja heiheihei, nyt listaatte mulle niitä lempikirjojanne, mun on huomenna määrä VIHDOINKIN mennä kirjastoon hommaamaan se kirjastokortti!